Beste patiënt,
Belangrijke informatie over het maken van afspraken
Wij begrijpen dat het soms dringend lijkt wanneer er iets aan de hand is, en we willen u graag zo goed mogelijk helpen. Toch is het niet altijd mogelijk om dezelfde dag nog een afspraak te krijgen, zeker als het om situaties gaat die net zijn ontstaan ...
Lees verder over 'Moet ik dezelfde dag naar de dokter?'Balie openingstijden gewijzigd,
8.00-10.00
10.30- 12.00
13.30- 16.30
Vriendelijk verzoek om de assistente in alle overige situaties niet te storen tijdens haar werkzaamheden
Lees verder over 'Let op de balie wijziging per 23 juni 2025'Om uw afspraak op tijd te kunnen annuleren, willen wij u vragen om hiervoor gebruik te maken van onze annuleerlijn. Onze annuleerlijn kunt u 24 uur per dag bellen, dus ook in de avond en het weekend.
Wat ons echter op valt dat er soms pas 10 minuten voor de werkelijke afspraak wordt afgezegd. Uiteraard fijn ...
Lees verder over 'Annuleerlijn gebruiken'Vele patiënten gingen u al voor om hun eigen medische gegevens te kunnen beheren en inzien.
Wij verzoeken patiënten die de Uw Zorg Onlineapp nog niet hebben deze te downloaden op uw mobiel
Aanmelden patiënten portaal en/of downloaden van de Uw Zorg online app
Via het patiënten portaal van huisartsenmaatschap Het Noorderlicht kunt u online ...
Lees verder over 'Aanmelden bij Uw Zorg Online'Het is ons opgevallen dat er tijdens het versturen van de brieven, mailadressen maar ook gewone huisadressen niet juist zijn in ons systeem. U bent er zelf verantwoordelijk voor om dit aan ons door te geven.
Wanneer hiervan sprake is wilt u dit dan per ommegaande doorgeven door hier te klikken?
U kunt uw gegevens ook ...
Lees verder over 'Wijzigingen persoonsgegevens'Beste patiënt,
Deze week heeft u vanuit de praktijk een brief of een mail ontvangen over wijzigingen in ons
telefoonsysteem, waarbij het telefoonnummer hetzelfde blijft.
Graag neem ik u mee in het hoe en het waarom.
Wij voelen ons als praktijk verantwoordelijk voor goede zorg voor u als patiënt. Wij zijn ons ervan bewust dat wij ...
Lees verder over 'Nieuw telefoonsysteem'Vanaf vandaag ontvangt u een automatisch antwoord als u onze assistentes een email stuurt. Dit bericht ontvangt u zodat u weet dat uw email goed bij ons binnen is gekomen, en dat wij ernaar streven uw bericht binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Bij spoed moet u direct de praktijk bellen op telefoonnummer 0591-374300, toets 1 ...
Lees verder over 'Automatisch antwoord op uw email'Helaas merken wij de laatste jaren dat er steeds meer toename is van patiënten die niet op komen dagen op de gemaakte afspraken. Met ingang van januari 2022 zijn wij hierdoor genoodzaakt een ‘niet verschenen’ tarief in te voeren op advies van de Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV).
Afmelden afspraak
Kunt u niet komen op uw gemaakte ...
Lees verder over 'Extra kosten niet verschenen op een afspraak'Klik op de onderstaande link om onze nieuwsbrief van juni 2023 te lezen:
Nieuwsbrief juni 2023
Lees verder over 'Nieuwsbrief juni 2023'De afgelopen tijd waren we minder goed bereikbaar en dat vonden we erg vervelend.
Vanaf nu is onze bereikbaarheid als volgt:
Voor het maken van een afspraak kunt u bellen tussen 8.00-12.00uur, visites aanvragen voor 10.00uur.
Voor het opvragen van uitslagen kunt u bellen tussen 14.00-16.00uur.
Na 16.30uur zijn we alleen te bereiken voor spoedgevallen, ...
Lees verder over 'Nieuwe praktijkafspraken en online afspraken'